For å styre togene mine bruker jeg en Zephyre fra Digitrax. Her for litt siden fikk den noen merkelige symptomer. Togene raste avgårde uten at jeg hadde stilt på hastigheten. Jeg leste bruksanvisningen fra perm til perm og finnkjemmet nettet for informasjon om potensielle feil. Ingen suksess. Så tok jeg kontakt med LAAR Import for å høre om dette var noe de kjente til, og om det gikk som reklamasjon. Jeg sendte mail på en søndag, og jaggu fikk jeg ikke svar 10 min seinere. Jeg lastet opp videoen som jeg har lagt ved her, og det ble fort konstatert at jeg skulle sende boksen til reparasjon. Etter et par dager i postgang, fikk jeg beskjed at min Zephyre måtte med amerikabåten (evt. flyet) for å få hjelp av fagfolk i statene. Vel vel da går det en stund til neste gang jeg får kjørt tog igjen. Neida. Samtidig som pakke satte nesa mot USA, ble det også sendt en pakke mot Trøndelag, der var det en låne-Zephyre som jeg kunne bruke til min var fikset. Ikke verst, slik setter man pris på! Takk LAAR for god service.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar